Thursday, June 30, 2005

cerita lagi..

Minat dari jauh bolehlah.. ‘Usha-usha’ je..Tak plan lagi nak kenal lagi dekat. Bila dia lalu, aku pandang puas-puas. Dia lepak kat mana, rehat pukul berapa, pakai motor apa, siapa kawan-kawan dia..Semua dalam tangan aku. Aku dah kaji semua. Ehehe.. Aku leh jadi ‘private investigator’ la macam ni..

Ni bukan sekali aku minat orang macam ni. Dah banyak kali. Tapi sekadar minat aje lah..Tak kacau orang pun.

Orang kata, zaman sekarang ni memang dah tak heran kalau perempuan yang start buka langkah pertama. Perumpamaan perigi cari timba tu dah tak boleh nak pakai sangat lagi. Tambahan pula, sekarang ni mana ada orang mandi air perigi lagi..Semua dah ada saluran paip air kat rumah masing-masing. Kalau ada pun yang mandi air perigi, sebilangan kecil aje la kot.. Kan??kan??
Kenapa aku cakap macam tu?? Apa korang ingat aku tak pernah buat ke hah??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home