Thursday, June 30, 2005

cerita 6

Selama 23 tahun aku hidup ni, tak pernah sekali pun aku rasa macam mana perasaan yang dinamakan cinta. Perasaan yang aku cuma dapat bayangkan sebagai satu perasaan yang sangat indah, yang buat hati sentiasa berbunga, bibir sentiasa terukir senyum, wajah terpancar cahaya seri, tubuh bagaikan tidak jejak di bumi nyata..

Selalu aku dengar orang bercerita tentang hebatnya cinta..indahnya rasa.. Selalu juga aku terbaca di majalah, “10 tanda anda sudah jatuh cinta”.. Hahaha.. 1 pun tak pernah kena ngan aku. Minat orang tu biasa lah. Tapi tak pernah lagi ada yang sangkut. Nak kata taste aku tinggi tu takdelah. Indonesian Indian pun aku minat. Alahai, kali ni aku yang rejek dia.. Rejek!! Rejek!!
Buruk sangat ke aku ni? Ke, sebab aku ni ganas sangat.?. Takde siapa yang ndak kat aku. Huhu..sedihnya rasa.. Benda-benda ni selalu buat aku rasa rendah diri. Malu nak tatap muka sendiri dalam cermin. Tak pernah rasa diri ni lawa..

Kadang-kadang aku rasa macam aku ni ‘desperate’ sangat. Want to love and to be loved. Nak juga merasa bergayut tiap malam di telefon macam Myza, dating tiap hari macam Elly..
Arghhh!!! Kenapa dengan aku ni??..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home