Thursday, June 30, 2005

cerita 11

Habis dah cerita tentang aku. Sekarang aku dah jadi usahawan berjaya. Seorang businesswoman dengan degree Engineering. Inilah sebenarnya yang aku mahukan. Aku mahukan sebuah kedai kek seperti mana yang telah pun aku miliki sekarang. Ahahaa.. Kelakar bukan? Korang ketawakan lah aku. Bodoh betul, penat-penat je ambil Ijazah Kejuruteraan Elektrik, tapi akhirnya jual kek..

Tapi ini yang aku inginkan selama ini dan atas segala usaha penat lelah, aku berjaya mencapainya. Ijazah yang aku ada ini sebagai tanda aku mampu cemerlang walaupun dulu mak aku yang paksa aku mengambil bidang kejuruteraan ni..

..dan tidak lupa juga, aku bahagia sekarang. Aku akhirnya berjaya mencari cinta.. Walaupun suamiku ini jauh menyimpang dari citarasa aku.. tapi aku sangat-sangat cintakan dia.. Dia ni tak buruk langsung! Bahkan comel, lembut, penyayang, dan sangat memahami. Pakej lengkap seorang suami mithali. Suami dan 2 orang puteri ku inilah yang menjadi bukti kejayaan aku yang terbesar..


-tamat-

4 Comments:

Blogger mental muz said...

huhuhuh entertaining story. lucu bangat!

12:29 AM  
Blogger pinky angel said...

thanx muz!! =)

5:51 AM  
Blogger afs said...

happy ending..bagus2..
aku mmg suka baca citer ko yuh...:)

12:35 PM  
Blogger pinky angel said...

hehe..tenkiu a'an..

11:59 PM  

Post a Comment

<< Home