Thursday, June 30, 2005

cerita 8

Respon dari dia memang baik. Aritu hampir terlepas buku kat tangan aku bila dia tiba-tiba datang dan tegur aku kat library. Menggelabah aku dibuatnya. Kat fakulti, dia makin berani. Tiap kali terserampak ngan aku, mesti dia senyum Padahal selama ini, dialah manusia yang paling kedekut senyuman yang pernah aku jumpa.

‘Efek’ pada diri aku?? Ehehe.. (gelak gatal) Aku tiba-tiba je boleh nampak jalan turap tar itam tu penuh dengan bunga warna-warni, tiba-tiba je rasa nak tersengih selalu (tak boleh kontrol lagi dah senyuman tu).. Bila berjalan rasa macam tak pijak tanah. Terawang-awang je rasa. Akibatnya?

Terpaksa mintak bantuan dari Fairus aritu untuk keluarkan aku dari longkang besar. Ngahahaa.. Tu lah akibatnya kalau jalan pun rasa macam dah tak pijak tanah kan?? Pijak longkang pun tak perasan. Patutnya langkah.. Macam ni kot rasanya orang tengah bercinta.. Bercinta ke aku? Ntahlah.. Padahal tak pernah declare apa-apa pun.. Borak ngan dia lama-lama pun tak pernah. Just ‘hi-hi bye-bye’ je.. Call dia pun aku tak pernah. Sms je.. Aku tak ready lagi kot..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home