Thursday, June 30, 2005

cerita 9

Aku betul-betul kecewa kali ni. Kali ni memang frust sangat. Bukan macam selalu, frust kene rejek. Tu aku dah tak heran sangat. Tapi kecewa kali ni rasa teruk sangat. Rasa sesak nafas, sakit dada, macam ada batu besar hempap atas kepala, rasa dunia gelap gelita.. Ini ke perasaan orang putus cinta?

Rupanya aku yang syok sendiri. Aku bercinta sorang-sorang rupanya. Tadi aku call dia..buat pengakuan berani mati. Asalnya, cuma nak ucapkan ‘selamat bercuti’ sebab cuti semester dah nak bermula.. Tapi dia yang tiba-tiba tanya aku, kenapa aku boleh ada nombor telefon dia. La..baru nak tanya ke? Selama ni tak nak tanya.. Jawapannya, mestilah sebab aku minat dia!! Kalau takde kepentingan, buat apa aku nak susah-susah korek dari kawan-kawan dia cerita pasal dia, nombor telefon dia..??

..dan tadi, dia dah jelaskan sejelas-jelasnya, dia dah ada orang lain. Ayat-ayat seterusnya dari dia lepas tu aku dah tak dengar. Aduu.. sakit dada aku.. Parahnye rasa hati.. Bleeding ni!! Internal bleeding.. Help!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home