Thursday, June 30, 2005

cerita 3

“Saya suka kat awak..Memang dah lama minat awak..”

Fuhh.. Rasa tak percaya ayat tu akhirnya keluar dari mulut aku. Aku beranikan diri untuk menatap wajah dia.

“Err..Boleh bagi saya masa untuk berfikir? Seminggu dua lagi..”

Hah..dah agak dah.. Memang sah dia tak ndak kat aku. Aku rasa macam semua orang keliling aku ni tengah gelakkan aku guling-guling. Macam terdengar je suara-suara sumbang yang mengutuk aku.. ‘Tak malu tul pompuan ni. Ha, kan dah kene rejek..’ Perasaan aku je tu kot..

Tapi, pedulik apa?? Sekurang-kurangnya lepas satu beban. Aku tak payah nak pening-peningkan kepala nak fikir pasal dia – dia suka kat aku ke tak, dia anggap aku ni macam mana..kenapa dia macam layan aku baik.. Sekarang, dah terjawab dah semua walaupun jawapan yang aku dapat negatif!!

Mesti korang semua labelkan aku ni perempuan tak tau malu. Aku tak kisah buat semua tu. Aku tak kisah nak luahkan perasaan aku pada lelaki yang aku suka. Tak rugi apa-apa pun. Ye tak? Yang penting, aku puas..Biarpun dah banyak kali kene rejek.. Err..tak silap aku, semua cubaan aku tu kene rejek..Tak de nye yang sangkut.

Itu cerita 2 tahun yang lepas..Dan hari ni aku jatuh hati lagi sekali. Dengan senior fakulti aku, pelajar Kejuruteraan Awam tahun akhir. ‘Si perogol bersiri’ yang pada mata aku tersangat la macho. Myza kata, kalau aku luahkan isi hati aku pada senior tu, mesti dia terima sebab mesti takde perempuan lain selain aku yang ndak kat dia. Yakin sangat dia tak berpunya lagi sebab selalu nampak dia melepak ngan kawan-kawan lelaki je. Huhuu.. ‘kijam’ gak Myza ni. Sama ‘kijam’ macam Elly..

5 Comments:

Blogger bertique said...

ngapa tak pernah pun org ckp kat i cam tuh ek ?? tak aci betul la ..

kalau u tanya i, mesti i trus jawab yes :P

jgn putus asa, terus mencuba.

11:26 AM  
Blogger pinky angel said...

hahahhahaaa....

dun weri.. someday ada la org buat mcm tu. if not..y don't u start??

4:00 PM  
Blogger bertique said...

err i can wait for some day to happened :P ..

kuang kuang kuang

4:13 PM  
Blogger pinky angel said...

hahahhaaa...

ladies 1st??

9:23 PM  
Blogger bertique said...

haha ..

ladies first, i second u :D

ahaks!

8:10 AM  

Post a Comment

<< Home